با ما از طریق شماره ی 09911596741 در ارتباط باشید.

معرفی بیزینس پلن

براي نوشتن يك بيزينس پلن حرفه اي و جامع و كامل بايد ايتم هاي زير را به دقت تكميل نموده و به زبان انگليسي تك تك كلمات را انتخاب نموده و بنويسيم و در پايان نياز به نگارش بيزينسي خواهيم داشت كه ايرادات مربوط به زبان انگليسي معمولي و بيزينسي برطرف شود.

هر كدام از سرفصل هاي زير نياز به تحليل روانشناختي خاص خود دارد و نبايد مطالب به هيچ وجه پراكنده نويسي شود و اطلاعات تمام بخش ها به هم مربوط باشد و در انتها خواننده مانند داستاني بتواند همه اجزا را به هم مرتبط بداند و درك كند. 

از طرفي مدل خطاب اشخاص در بيزينس پلن هاي مهاجرتي و خارجي مهم أست و در تمام طول بيزينس پلن بايد با يك فرمت شخص و شركت و برند مورد خطاب قرار داده شود.

و بسياري نكات جزئي و كلي وجود دارد كه در هر يك از بخش هاي زير بايد رعايت شود 

مانند خلاصه نويسي و پرهيز از زياده گويي و از طرفي پوشش همه ي دستاوردها و مطالب مورد نيازي كه بايد افسر مهاجرتي بداند.

اجزای یک بیزینس پلن موفق عبارتند از:

در ماركت انالايزز بايد خيلي دقيق طوري انجام شود كه فقط بيزينس مورد نظر را هدف قرار داده و از شاخه اصلي دور نشود.

در بحث اشتغالزايي و پرسنل پلن كه به صورت جداگانه و با جزئيات براي هر شخص در مجموعه بيزپلنر انجام ميشود، بايد به دقت و طبق استراتژي خاصي چيده شود كه نشان دهنده تكامل آهسته و پيوسته كلاينت باشد.

در مهم ترين مبحث يعني فايننشيال و تحليل مالي بايد نكات بسيار مهمي رعايت شود كه نشان دهنده شيب سود اوري شركت در ٥ سال اينده باشد كه در اين قسمت اكثرا دچار اشتباه شده و بسيار زياده روي يا كم روي ميكنند و مهم ترين عامل رد باجتينگ پلن از سوي افسر مهاجرتي همين عامل است كه مجموعه بيزپلنر خيلي خوب متوجه اين قضيه روانشناختي شده أست و با اموزشهايي كه مستقيما از وكيل هاي اداره مهاجرتي در اروپا و امريكاي شمالي دريافت كرده و فيدبك مثبت هزاران بيزينس پلنتون كه تا به حال مورد تاييد قرار گرفته در تمامي بخش هاي بيزينس پلن، موارد كوچك و بسيار مهم را منعكس ميكند. 

تهیه این بیزینس پلن ها بیشتر از آنکه به لحاظ علمی و مباحث جدید مطابق نظر آفیسر ها مهم است، به لحاظ روانشناسی و چگونگی ترتیب نظم بیزینس پلن از ابتدا تا انتهای آن به صورت یک داستان جذاب و واقعی که اثر روانشناختی بر روی آن افسر بگذارد نیز حائز اهمیت می باشد ،که مجموعه بیزپلنر به خوبی در طی سالیان متمادی در این زمینه تخصص کسب نموده و تمامی بیزینس پلن های نوشته شده توسط این مجموعه با موفقیت همراه بوده است.

براي دريافت نمونه هاي آماده بيزينس پلن هاي مورد تاييد و ويزا شده با صدها موضوع مختلف ميتوانید به لينك زير مراجعه كنيد 👇

همچنين براي نوشتن اين بيزينس پلن با هزينه بسيار مناسب شامل ٠ تا ١٠٠ بيزينس پلن، ( حدود ٣٠٠ تا ٤٥٠ دلار) ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برو بالا
طراحی و توسعه: پروان وب
طراحی و توسعه: پروان وب